piątek, 5 lutego 2010

Inspire

Wreszcie zrobiłam sobie notes na moje pomysły scrapbookingowe i szkolne.
Trochę mi to zeszło ,ale już go mam. I już pierwsze notki są :)
Niestety 2 zdjęcia blogger znowu mi przekręcił ,ale już nie mam siły na mordowanie się z obracaniem- bo to nic nie daje :(



Przód


Tył








Z życia domowego - Maks rośnie zdrowo i nieźle kopie. To już 30 tydzień ciąży. Czas leci na maxa :) Staram się go spowalniać.
Jurek coraz ładniej sam je, w zasadzie nie ma za bardzo możliwości karmienia bo on sam :)
Ładnie trzyma łyżeczkę i trafia do buźki, oczywiście jeszcze przy tym niezły bajzel, ale i tak nieźle.
Dorasta nam synek, w końcu niedługo 1.5 roczku :)

Wzięłam się i po przerwie zrobiłam zakwas i wczoraj powstał znowu chleb :). Wcześniej piekłam bułeczki, ale fotek oczywiście nie mam. Jakoś nie mam pamięci do robienia, a poza tym szybko zostały zjedzone :P


2 komentarze:

Dziękuję za każde słowo :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...