piątek, 26 listopada 2010

Sesja z czapkami i powrót

Po dłuuugiej przerwie powróciłam do pracy. Pierwszy tydzień mam za sobą :) Było całkiem całkiem - od początku narzuciłam sobie tempo, coby nie robić złego wrażenia ;)
Niestety dom trochę ucierpiał przez ten tydzień - mały chaos organizacyjny. Ale damy radę to ogarnąć szybciej niż myślałam :)
No i niestety prace twórcze są odsunięte na dalszy plan, mam nadzieje że nie na długo.

Dzisiaj pokażę zdjęcia moich chłopaków ze sesji czapkowej. Z racji zimna trzeba było wyciągnąć czapki , szaliki i rękawiczki. A że chłopaki rosną jak na drożdżach to musiały być dopasowane nowe kreacje. Poniżej zdjęcia w za małych czapkach :)


Braciszkowie razem , mieli niezłą zabawę w przymierzaniu czapeczek





Maksiu





Jurko





I na koniec szaleństwo :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde słowo :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...