poniedziałek, 23 maja 2011

Wygrana i pudełko

20 maja odbyło się podsumowanie wyzwania w Montażowni . Nagrodą był cudny stempelek "dziewczynka". Ekipa Montażowni miała wielki gest i wszystkie osoby uczestniczące w wyzwaniu otrzymały stempelek :D Moja radość jest ogromna :D tym bardziej że obchodziłam w sobotę urodzinki :) super prezent. DZIĘKUJĘ :)

W Weekend mieliśmy sporo atrakcji - urodzinki moje i męża :) . Zrobiliśmy sobie wypad na festyn lotniczy ,ale o tym w następnym poście. Sporo zdjęć mam do przejrzenia, wybiorę i zdam relację.

Dzisiaj chcę pochwalić się pracą na wyzwanie Scrapujących Polek w dziale Altered art. Tematem było opakowanie po kosmetyku.
Moje opakowanie po sprezentowanym kosmetyku ( super ,szkoda że się skończył - pięknie pachniał ) wyglądało tak


po kliknięciu - duże zdjęcia

IMG_9932


A teraz wygląda tak



IMG_9936



IMG_9939


IMG_9942


IMG_9945


IMG_9947

Z przeznaczeniem na cekiny


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde słowo :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...