poniedziałek, 25 lipca 2011

Wyróżnienie od Darii :)




Przemiłą niespodzianką w weekend było otrzymanie wyróżnienia od Darii :D bardzo bardzo mi miło, jestem wzruszona i szczęśliwa.Serdecznie dziękuję :*


Zasady obowiązujące w zabawie to:
1. Umieszczam u siebie link do bloga osoby, która przesłała nominację.
2. Wklejam powyższe logo na swoim blogu.
3. Piszę 7 rzeczy o sobie.
4. Nominuję 16 osób i informuję je o tym, pisząc odpowiedni komentarz.


Pisanie o sobie chyba jest najtrudniejszą sprawą, spróbuję ująć to w taki sposób :
1. Lubię czytać - ostatnio na tapecie Paulo Coelho -lubię klimaty życiowo-filozoficzne
2. Lubię wieszać pranie- jest to czynność która daje mi poczucie czystości, ale nie mam bzika na punkcie nieskazitelnej czystości w domu (czasami jest wręcz przeciwnie)
3. Bałagan i porządek - ta dwoistość jest widoczna na każdym kroku
4. Odkąd ma dzieci - więcej robię , potrafię bardziej się zorganizować
5. Lubię kawę z mlekiem i z cukrem wypić na spokojnie , bez pośpiechu
6. Nie lubię się opalać , leżenie plackiem na plaży to nie dla mnie
7. Uwielbiam góry :)


Moja lista nominacji (kolejność przypadkowa)


Dario jeszcze raz przepięknie dziękuję :D


4 komentarze:

  1. bardzo Ci dziękuję za wyróżnienie oraz za to, że do mnie zaglądasz, to bardzo miłe gdy ktoś czerpie inspiracje z moich pomysłów i może uniknąć moich błędów. Zapraszam częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem bardzo wzruszona że oceniasz mój blog za inspirujący :) Postaram się Ciebie nie zawieść... Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzpiot- bywam u Ciebie często, ale faktycznie rzadko pozostawiam komentarze - poprawię się :)

    Aniavirt - Twoje opowieści o ogrodach dają mi marzenia o moim własnym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję ci ogromnie za wyróżnienie!!! to szalenie miłe :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...