niedziela, 8 stycznia 2012

Początek

Mój pierwszy wpis art journalowy, inspirowany tematem na Scrapujących Polkach. Już dawno chciałam rozpocząć takie wpisy ale nie potrafiłam się zmobilizować. No i wreszcie udało się :)
Jak przeczytałam jaki jest temat - to wiedziałam że musi być to związane z hasłem "tabula rasa", ale cały czas trawiłam temat. 
Ostatnio zaczytuje się w książce Jostein Gaarder " Świat Zofii" i gdy przeczytałam fragment umieszczony na wpisie - wiedziałam że ma to wyglądać tak a nie inaczej. Książka jest świetnie napisana , aż żałuję że na studiach nie było tak napisanego podręcznika. Filozofia byłaby wtedy dla mnie przystępniejsza i bardziej przyjazna. No ale i tak dobrze że trafiłam na nią teraz. Wiem że książka swój hit przeżywała jakiś czas temu ,ale jeżeli ktoś nie miał przyjemności poczytania to polecam. Nie jest to książka do szybkiego czytania - jeszcze jej nie skończyłam ;)


Oto mój wpis



Całość






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde słowo :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...