wtorek, 24 kwietnia 2012

Maksymilian i dekoracja

Dokładnie 2 lata temu urodził się Maksymilian.

Wszystkiego najlepszego Mimi :)



 Waży 13 kg i mierzy 86cm :) Rozpoczyna się etap "ja ja" wszystko chce robić sam :) Jest wesołym chłopcem , który lubi pomagać, obserwować starszego brata.
Jeszcze nie mówi, tylko pojedyńcze słowa -mama ,tata, baba , momo (kubuś puchatek) ,ale można bez trudu się z nim "dogadać" bardzo dobrze obsługuje się "językiem migowym" :)
Coraz lepiej dogaduje się z Jurkiem i coraz fajniej bawią się razem :D








I jeszcze dzisiaj przedstawiam dekoracje na wyzwanie w Art-Piaskownicy.Tematem jest Kraftuj z natury- kamyk.
Ja wykorzystałam kamienie do wykonania wiszącej dekoracji. Najpierw wykonałam kulę - technika balon sznurek i klej :)  Następnie stworzyłam kompozycję wykorzystując kamienie, perły , kryształki , włóczkę,drucik, płatki sztucznego kwiatka pomalowanego akrylówką. I powstała taka oto praca :)








2 komentarze:

  1. Zobacz jaki zbieg okolicznosci :) mamy dzieciaczki z tego samego dnia :) Moja Księżniczka też dzisiaj skończyła dwa lata :) Wszystkiego najlepszego dla Maksymiliana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękujemy serdecznie :)

    Również wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...