środa, 20 marca 2013

Art wizytownik -zaległości

Rozpoczynam naukę roślin .. i aby ułatwić sobie sprawę  postanowiłam zrobić to w poniższej formie. Można powiedzieć że z pomocą przyszło mi wyzwanie w Craft Artwork. Polega ono na stworzeniu  art -wizytowników.
Idealnie mi to pasuje do nauki :)
Aktualnie na tapecie jest literka D

Na mojej liście kwiatów literkę D rozpoczyna Dalia. I tak powstała poniższa wizytówka.
Kolorystykę tła będę dopierać w zależności od tego w jakiej kolorystyce występuje dany kwiat.








A teraz zaległości

A




B



Moje wizytowniki będą powstawały ze ścinków tego rodzaju co widać poniżej . I wreszcie znalazłam dla nich zastosowanie :)





 C





 Trochę tego wyszło ..:) następne literki będą już na bieżąco






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde słowo :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...