piątek, 15 marca 2013

Inspirujący piątek

Witam w piątkowych inspiracjach :)
Za oknem u mnie jeszcze śnieg ale słońce pięknie świeci - od razu przyjemniej się zrobiło :)
Niestety choroba nas nie opuszcza , Maks kaszle coraz bardziej, Jurek niespecjalnie zdrowieje..
 Po południu czeka nas znowu lekarz..
Mam nadzieję że w weekend się poprawi :)



A teraz już inspiracje . Zbliżają się powoli święta więc czas rozpocząć przygotowania .



1. Florystyka


Super dekoracja na drzwi , chociaż nie tylko , mam parasol , który ostatnio się zepsuł i może coś podobnego wykombinuje - bardzo mi się ten pomysł podoba :)



2. Architektura





Mieszkać w starym młynie w takim otoczeniu - bardzo mnie to urzekło 



3. Stylizacje


Ciekawy pomysł za ścienną kompozycję - nie koniecznie u mnie taka kolorystyka, ale pomysł wg mnie ciekawy.



4. Drzwi


Następne drzwi do kolekcji - ciekawa stylizacja otoczenia :)

Wszystkie inspiracje pochodzą stąd 



Życzę udanego weekendu, dużo słońca przesyłam :)


4 komentarze:

  1. inspiracje cudowne :)) ten parasol to rewelacja!! i dużo zdrówka życzę ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się ,że podoba się Tobie :) Dziękuję już lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku, ale ten parasol boski i ten młyn, i te drzwi! Zdrowia dla Was!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...