czwartek, 2 stycznia 2014

Nowy Rok ,wyróżnienie , dekoracje


Witam w Nowym Roku :)
I życzę wszystkim odwiedzającym przede wszystkim zdrowia,
kreatywnych pomysłów,
życia w TU I TERAZ :)


Rozpoczynam rok wspaniale od wyróżnienia w wyzwaniu w Scrappin- fantasies .
Jest mi niezmiernie miło :)
Dziękuję 




Dzisiejszy dzień przemija spokojnie i leniwie ( mam szczęśliwie dzień wolny ) 
Czas na odpoczynek , pozbieranie się po świętach i sylwestrze. Opróżnienie lodówki z resztek - na jedzenie już patrzeć nie mogę ... 
Ten rok rozpoczyna się bez pogoni , szaleństwa - bo tylko jutro do pracy i ponownie długii weekend :)
Niech ten rozpoczynający się powoli rok , będzie taki przez kolejne dni.
( tylko komputery niech chodzą szybciej - bo szału idzie dostać - właśnie zerkam na męża i jego zmagania ze stacjonarnym...)

A ja dzisiaj jeszcze z zaległościami świątecznymi . Kilka zdjęć z naszych dekoracji w mieszkaniu .


Choinkę mamy sporą w tym roku,  przy zakupie wydawała nam się ok , okazało się jednak że u dołu jest mocno rozłożysta. Trzeba było ją przyciąć. Łańcuch zrobiliśmy wspólnie żółto - szary. 



Manekin ubrałam w mój błyszczący golfik i zrobiłam z resztek wieniec.




I jeszcze wianek na drzwi . Dodałam szydełkowe gwiazdki :)

Wianek zgłaszam na wyzwanie w Craftowym Ogródku







Na akwarium zostało ustawione kilka drobiazgów.




Na razie to tyle  :)

4 komentarze:

  1. Jak miło,w że choinka zasłania część tv, co nie odwraca myśli w stronę lenistwa. Nowych planów i ich spełnienia w 2014, Rumianku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lenistwo niestety lekko się wkradło...
      A dziękuje zażyczenia - o planach jeszcze napiszę :)

      Usuń
  2. Gratuluję wyróżnienia! Wianek z resztek podbił me serce( muszę pamiętać latem, by ususzyć tego żółtego;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :))
      Lubię robić wianki z resztek, a żółte jak najbardziej ;)

      Usuń

Dziękuję za każde słowo :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...