piątek, 21 lutego 2014

Inspirujący piątek


U mnie za oknem słońce, mam nadzieję , że u Was również :) I niech tak będzie jak najdłużej , gdy promienie słoneczne zaglądają w każdy ponury kąt ,od razu chce się żyć . No i rozpoczynamy weekend ! A inspiracje na ten wolny czas prezentują się następująco:



1. Florystyka


Piękna radosna kompozycja z kwitnących kaktusów, że nie wspomnę o cudnych turkusowych kafelkach i misie :)


2. Aranżacje


Podoba mi się to ujęcie jak i kolorystyka, no i ta lampka :)


3. Pomysł na


Może babeczki na weekend - trzeba coś wymyślić. Kompozycja i kolory na tym zdjęciu są świetnie dobrane 


4 Drzwi



7 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podobają te inspiracje :) kolory w moim guście, a do kaktusów nie od dziś mam słabość :) udanego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To cieszę się :) A kaktusiki wyglądają uroczo , szczególnie jak kwitną:))

      Usuń
    2. To prawda:) W mojej "kaktusowej hodowli" tylko raz się zdarzyło, że zakwitły, ale jaka byłam wtedy szczęśliwa i dumna (tak jakby to była moja zasługa ;)).

      Usuń
    3. To gratuluję ! trudno zmusić kaktusiki do zakwitnięcia , to musiał być piękny widok :)

      Usuń
  2. Tym razem drzwi wpadły mi w oko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają w sobie coś przyciągającego - takie trochę bajkowe :)

      Usuń

Dziękuję za każde słowo :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...