środa, 26 marca 2014

Fioletowa kartka

Lubię recykling , nawet bardzo . Trudno mi się pozbyć nawet ścinków powstałych przy innych pracach. I tak powstała poniższa kartka. Tło zrobiłam na kartce świątecznej , już dawno nie aktualnej  Na drugim zdjęciu widać z czego jest zrobione tło - sporo zostaje u nas opakowań po jajkach , wyrzucanie ich jest najprostszym wyjściem. Oczywiście musiałam pokombinować do czego jeszcze mogą się nadać . I jak najbardziej można je wykorzystać do zrobienia bardzo fakturalnej bazy do kartki. Ułożyłam z wyciętych elementów kompozycję symetryczną . Nałożyłam farbę akrylową - najpierw białą a później fioletową . I tak powstała baza . A reszta to po prostu kwiatki . 







Wykorzystujecie tzw. odpady, ścinki  przy pracach ?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde słowo :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...