środa, 16 kwietnia 2014

Zaproszenie wg mapki


Jutro mam nadzieję zabrać się za okna... ma podobno być ładna pogoda - mam nadzieję..
A jeszcze jutro piłka nożna chłopaków o 10 ... tylko wyluzować , w sumie nie musi być wszystko na tip top, tak sobie powtarzam i mam nadzieję w to uwierzyć ;)
W tak zwanym międzyczasie  zrobiłam kilka zaproszeń . Zainspirowałam się wyzwaniem wg mapki w CRAFTfun. Bazę zrobiłam sama, stemplem , wykorzystałam ścinki z innego projektu . I w dosyć szybkim tempie powstało dziesięć takich zaproszeń.













Ok zmykam ,życzę miłych i bezstresowych przygotowań do świąt :)

1 komentarz:

  1. Świetnie wykorzystałaś skrawki papierków! Dziękujemy za udział w wyzwaniu CRAFTfun.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...