piątek, 20 czerwca 2014

Jubileusz

Byłam z Jurkiem u lekarza - i w zasadzie nic nie wiadomo , prawdopodobnie wirus. Przez cały dzień do wieczora utrzymywał mu się stan podgorączkowy . Ale jest nadzieja że będzie ok - bo miał sprawdzaną temperaturę przed spaniem i wyszło że prawidłowa . Noc pokaże co będzie ..

A dzisiaj prezentuję kartkę z okazji 40-lecia kapłaństwa. Jak będzie wszystko dobrze to w niedzielę jedziemy do wuja na uroczystość.







Przy kartce trochę się pobawiłam, szczególnie z tłem . Lubię chować ścinki -ścinków.. I czasami sobie leżą w małych pudełeczkach czekając na odpowiednią wenę . Ścinki powstały przy okazji innego projektu , wycinałam kwiatki ażurowe i powstały takie sympatyczne elementy. No to sobie je poprzyklejałam :)




Następnie nałożyłam kroplę perłowego lakieru do paznokci. A potem nakładałam warstwę farby akrylowej. I tak powstało tło :)



Pracę zgłaszam na wyzwania:

13arts - chlapiemy












blog.przyda-sie   - Koronki










Mojo Monday









3 komentarze:

  1. zdrowia życzę dla Małego!
    a karteczka prześliczna!
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie - już dzisiaj było dobrze :)

      Usuń
  2. Świetna kartka. Pomysł wykorzystania ścinków - rewelacja.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...