czwartek, 3 lipca 2014

Kreatywnie z chłopakami :)

Co porabiać jak pogoda nie sprzyja spacerom. Jakiś czas temu tak właśnie było i co zrobiłam. Najpierw posprzątałam w skrytce i znalazłam koszyczek wielkanocny.. nie pytajcie ..po prostu tam był . A w koszyczku były ścinki z różnokolorowej bibuły. No i co z nią zrobić ,omal co nie wyrzuciłam ,ale tak chwilę na nią popatrzyłam w oddali, w pokoju słyszę głosy. Połączyłam te elementy i wymyśliłam jak  zająć chłopców.
Kolejność zadań 
Po pierwsze - bałagan ścinkowy posortować kolorami   - z 15 minut zabawy wyszło :)






Dalej moje zadanie - talerzyk papierowy przeciąć na pół , formując kształt chmurki




Wyjaśnić cel pracy wcześniejszej - tworzymy chmurkę i trzeba ją pokolorować . Kolory sugerowane, ale wyobraźnia podpowiedział chłopcom różne kolory :) 




I tak powstała chmurka Jurka (lat 5 prawie 6)




I chmurka Maksia (lat 4)





Kolejnym zadaniem było przyklejenie uporządkowanej bibułki, wedle własnego uznania. I chłopcy przyklejali :)





Efekt końcowy - tył




I przód chmurki i meduzy. Bo dzieło ewoluowało  i było na początku chmurką która została przyklejona do ściany jako dekoracja, ale w pewnej chwili chłopcy wzięli chmurki i biegali z nimi po mieszkaniu tańcząc z nią i nazywając meduzą . Wszystko zależy od wyobraźni :))





I na koniec zdjęcie zadowolonych twórców :))





Niestety zdjęcia robione telefonem - dlatego przepraszam za jakość.



Propozycja zabawy  powstała w ramach projektu  
KREATYWNE WAKACJE Z DZIECIAKAMI








2 komentarze:

  1. ja jestem chmurko maniaczka , więc post dla mnie super

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna propozycja. Też uwielbiam chmury wszelakie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...