środa, 25 lutego 2015

Kartka sztalugowa na 18


Mamy jeszcze ferie a wydaje mi się, że czas goni szybciej niż zwykle. Chłopcy mają codziennie treningi piłkarskie i czas przed południem mamy zorganizowany. 
Za dużo chciałoby się zrobić - odpocząć , tworzyć ,poczytać, posprzątać , posegregować itd. W jakiejś mierze się udaje ,ale to tak nie jest do końca..

Nie powiem , choć w zasadzie się pochwalę kolejną pracę zrobiłam. Tym razem na 18, pokusiłam się znowu o kartkę sztalugową . I wykonałam do niej nowy rodzaj pudełka - koperty.








Pracę zgłaszam na wyzwanie w:

Projekt Prezent











AltairArt


9 komentarzy:

  1. Bardzo mi sie podoba :) Podziwiam inwencję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna!
    Dzięki za wspólną zabawę z Project Prezent ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyszło. Ależ cudna ta mysia! Dziękuję za udział w wyzwaniu Project Prezent.

    OdpowiedzUsuń
  4. elegancko :) Dziękujemy za udział w zabawie Project Prezent!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo elegancka kartka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna i pomysłowa ;)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna kartka :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu - DT AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna praca i przecudna róża ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...