poniedziałek, 28 września 2015

Wrześniowy domek


Tak mnie natchnęło na wykonanie wrześniowego wpisu art journalowego w UHK Gallery 
Pobawiłam się trochę kredkami akwarelowymi i lekko pastą strukturalną - w zasadzie jej nie widać ,ale gdzieś tam przenika i próbuje modelować ;)





Pewną inspiracją do stworzenia tego wpisu stał się wiersz , a w zasadzie fragment wiersza Marii Jasnorzewskiej Pawlikowskiej pt ."Jesień"

Już jesień
rodzi się w moich oczach . 
Króluje 
przez kilka miesięcy 
i odchodzi 
JESTEM JAK JESIEŃ 
złota , 
szczera 
ciepła 
zimna . 
KOCHAM JESIEŃ 
Kiedyś przysypie mnie 
liśćmi 
JESTEM JESIENIĄ... 
Widzę , że przemijam 






A co do wczorajszej nocy i Super Księżyca to mąż poświęcił się i wyjechał w teren robić zdjęcia. A ja przez okienko zerkałam o 2 i 4.20 na księżyc. Na szczęście widziałam go z okna ,bo ubieranie się i wychodzenie z domu w taką zimnicę nie uśmiechało mi się . Mankamentem były światła z ulicy , więc efektu wow nie było .
Zdjęcia męża można zobaczyć tu.


4 komentarze:

  1. byłam...widziałam... i baarrrdddzzzooo mi się zdjęcia Twojego męża podobały! :)
    pozdrawiam już jesiennie :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo , to miło że zajrzałaś :)
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  2. O, domek rysowany :) Świetny i bardzo jesienny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...