niedziela, 29 listopada 2015

48/52/2015 , świąteczne klimaty

Dzisiaj zdjęć chłopaków nie będzie , jakoś tak się nie złożyło. Natomiast będą dwie prace Jurka, które zrobił na konkurs szkolny.
Pierwsza praca to ozdoba choinkowa. Tak zastanawiałam się co by mógł zrobić i wymyśliłam a w zasadzie podpatrzyłam - domki, taki mały szał jest na nie. Na początku miałam obawy jak to wyjdzie.. No ale wyszło ekstra :) Moja pomoc ograniczyła się do przycięcia kształtu domku i dachu z grubej tektury. I zawieszkę podkleiłam. Całość zrobił Jurek , włącznie z przyklejeniem daszku. Praca jest dwustronna.








Druga praca to kartka świąteczna. Wymogiem konkursowym było ,aby kartka była standardowych rozmiarów i nie wypukła.
Poddałam Jurkowi pomysł wykonania okna , zaakceptował i zabrał się do pracy. 
Wymyśliłam aby wyciął ramę okna w całości , dał sobie świetnie radę :) Pod ramę okienną podkleiliśmy złożoną folię do której wrzuciliśmy drobne elementy (księżyce i kropeczki ). Które przy poruszaniu kartką zmieniają trochę swoje położenie.
Poniżej kartka





I tak deszczowe niedzielne popołudnie zostało twórczo zapełnione :)
Następnym razem pokażę prace Maksa ,bo oczywiście wtórował bratu, tylko ma jeszcze domek do wykończenia :)

2 komentarze:

  1. A mnie ten domek zauroczył. Malo tego, tez czeka mnie z moim szesciolatkiem zmaganie z konkursem zawieszkowym, domek wydaje się być idealnym. Gratuluje utalentowanego synka! PozdraWiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się , że się Tobie podoba :) Bez problemu Twój syn da radę zrobić taki domek :)
      Pozdrawiam .

      Usuń

Dziękuję za każde słowo :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...