wtorek, 13 września 2016

Marzenia

Kochani :)
Dawno mnie tu nie było .. ale to nie znaczy że opuszczam to miejsce .
Absolutnie nie, dzięki temu miejscu zakiełkowało i wyrosło moje marzenie.
Podczas tej długiej przerwy z pewną nieśmiałością ale i wielkim pragnieniem tworzyliśmy / tworzymy wraz z mężem nowe miejsce.
Długo , bardzo długo do niego dojrzewałam . Aż wreszcie nadszedł TEN moment aby postawić pierwszy krok.
I cieszyć się nim :)
Tworzymy realne miejsce spotkań ze sztuką .
Dlatego też tutaj było mnie mniej. 
Powoli wszystko się układa , wizja powiększa się i jest to mega uczucie :)
Moje marzenie - Rumiankowo Pracownia Artystyczna
ZAPRASZAM  :)



wizytówka




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde słowo :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...