czwartek, 29 grudnia 2016

Świątecznie

Mam spore zaległości..chciałabym częściej pisać ,ale trochę mi trudno znaleźć czas. 
Święta spędziliśmy bardzo rodzinnie :) Siostra ze swoją rodziną i brat , który zrobił niespodziankę i przyleciał z wysp :)
To był miło spędzony czas.


Poniżej kilka zrealizowanych kompozycji świątecznych.










Czeka na mnie realizacja kolejnych projektów. Cały czas dążę do samodyscypliny i rozsądnego planowania dnia. Na wszystko potrzebuję czasu ,a w szczególności na wprowadzenie nowości . Dlatego też 2017 będzie rokiem rozwoju :) 



2 komentarze:

  1. Interesujące. I z tą lampa tak nastrojowo... Nietypowe wykorzystanie foremki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) A foremka jak tylko ją zobaczyłam to wiedziałam że muszę ją w jakiś kreatywny wykorzystać :)

      Usuń

Dziękuję za każde słowo :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...