piątek, 18 grudnia 2009

Ramka recyklingowa


Wreszcie mogę pokazać pierwszy zrobiony prezent. Otrzymała go rodzina mojej siostry. Ramka z recyklingu ; od dawna zostawiam różnego rodzaju kartony, opakowania z nadzieją że w jakiś sposób je wykorzystam. No i nadszedł ten czas :) Zastanawiałam się nad tym jak zrobić oryginalną ramkę taką bardziej 3D i ozdobną. No i wpadłam na pomysł żeby wykorzystać jako bazę opakowanie po zabawce Jurka.
Zdjęcie poniżej przedstawia początek pracy. Poszczególnych etapów nie przedstawiam, ponieważ tak wciągnęła mnie ta zabawa że nie pomyślałam o tym .




Poniżej efekt końcowy i zbliżenia.Zdjęcie można powiesić na klamerkach i wymieniać w zależności od potrzeb i humoru











Tył ramki został zaopatrzony w haczyk do powieszenia




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde słowo :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...