piątek, 7 stycznia 2011

Noworocznie :)

Dopiero dzisiaj składam życzenia Noworoczne - niestety wcześniej nie miałam możliwości pobyć przed komputerem. W Nowy Rok dopadła mnie i męża choroba(wcale nie związana z Sylwestrem;), wcześniej dzieciaczki chorowały. W święta -wiadomo rozgardiasz rodzinny :)
Ale dosyć tłumaczenia się :)
Chciałabym życzyć - aby ten Nowy Rok obfitował w przyjemności , radości dnia codziennego, i przede wszystkim w ZDROWIE :)


Nie robię podsumowania roku poprzedniego - jakoś nie mam na to weny i skupienia.
Był to rok różnorodny w uczucia - Ktoś ważny dla mnie się urodził i Ktoś ważny odszedł ..
Przyszły rok chcę przeżywać pod hasłem "TU I TERAZ" - rozwinę to w którymś z kolejnych postów.


Dzisiaj chcę pokazać prezent który zrobiłam dla siostry i szwagra. Miał być album ,ale niestety nie dałam rady go zrobić . Ale co się odwlecze to ... :)
Poniżej notes na zakupy z moim nowym odkurzonym słowem "sprawunki" :)





I ramka - bardzo prosta ,w zasadzie ramka pobielona ,lekko przetarta i naklejony ornament z łupinek po orzeszkach - podoba mi się ten motyw - szczególnie kwiatek. Ramka wyszła bardzo eko )




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde słowo :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...