sobota, 8 stycznia 2011

Pozytywny zamiennik

Jakiś czas temu brat zaraził mnie "Secretem" . Spodobało mi się wiele treści i pomysłów , między innymi "zamiennik uczuć".Taki podręczny zapis pozytywnych rzeczy. Racją jest że o pozytywach powinno się cały czas pamiętać ,ale jeżeli coś jest zapisane - to łatwiej się do tego odnieść. W momentach gdy mamy gorszy dzień można sięgnąć sobie po taki poprawiacz humoru.
A że brat przyczynił się do zmian to stwierdziłam że taki prezent będzie odpowiedni :)


Poniżej zdjęcie z lampą - jest kiepskie ale oddaje kolory. Wykorzystałam papiery ILS -seria zeszyty.
Bazą notesu jest rolka po papierze toaletowym :) . W utworzonych kieszonkach umieściłam dodatkowe tagi na zapiski bądź zdjęcia. Notes ma 4 karty, dużo ozdób nie ma ze względu na miejsce do wklejania lub zapisywania.








Dwie sentencje pozwoliłam sobie wpisać :)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde słowo :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...