środa, 26 stycznia 2011

Inchies - kalejdoskop

Moje pierwsze inchies (calineczki) wykonane na wymianę w Scrapujących Polkach.
Tematem był "Świat Zabawek" -długo myślałam nad tym co zrobić . Aż przypomniała mi się moja zabawka z dzieciństwa - kalejdoskop. Była to zabawka która odkrywała kolorowy świat zmieniających się wzorów- teraz jak o tym pomyślę to podchodziłam do tego przedmiotu jak do pewnego rodzaju magii. I dlatego też moje inchies odnosi się do tego świata zabawek :)
A prezentuje się następująco :)

Poszczególne części


zdjęcia 419


składają się w takie wzory :)

1

zdjęcia 424

2

zdjęcia 426

3

zdjęcia 428

4

zdjęcia 430



zdjęcia 425


Żeby było poręcznie zostały zapakowane do koperty :)

zdjęcia 432


Do wykonania bazy wykorzystałam papiery ILS
Muszę przyznać że tworzenie calineczek to naprawdę przyjemna sprawa :) chyba pokuszę się o jeszcze inne wersje

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde słowo :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...