niedziela, 29 stycznia 2012

Wyzwanie na 7 dni

Ula na swoim blogu  przygotowała wyzwania na 7 dni. Dokładnie chodzi o wpisy art journalowe wykonane różnymi technikami. Pomysł bardzo przypadł mi do gustu, ale z różnych względów nie mogłam się do tego zabrać od razu. Więc trochę nadrabiam. Na razie 3 dni, reszta jutro.

W dniu pierwszym trzeba było wykorzystać filc. Stworzyłam z niego mandalę.




W dniu drugim na zdjęciu trzeba było coś napisać. Poniżej moja wizja 
                               



W dniu trzecim użyć cytatu wyciętego z  liter znajdujących się w gazecie





Zdjęcia które użyłam do wykonania wpisów pochodzą z gazety 
National Geographic

Na razie to wszystko :) 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde słowo :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...