poniedziałek, 4 czerwca 2012

Tablica motywacyjna

Jakiś czas temu znalazłam stary obraz w super ramie. Obraz jak widać poniżej przedstawia jelonki na rykowisku. Nie za bardzo jest on w mojej estetyce. Dlatego też nie miałam wielkich sentymentów i mogłam go przerobić.



 I sygnatura - na pamiątkę


Od dawna chodził za mną pomysł zrobienia tablicy motywacyjnej. I jak zobaczyłam tę ramę to wiedziałam że coś z tym zrobię.Oczywiście swoje przeleżała , musiała jak to mówią nabrać mocy prawnej :) Nie chciałam się pozbywać płyty na której jest namalowany obraz. Przemalowałam na szary kolor, jak na razie ramę zostawiłam w oryginalnym kolorze - trochę tylko przetarłam papierem ściernym.
Zastanawiałam się jak będę przypinać moje inspiracje i drobne prace. I wpadłam na pomysł aby wykorzystać nagromadzone korki po winie. Przecięłam je w poprzek i po okręgu, przemalowałam zieloną akrylówką, która świetnie komponuje się z szarym. Dodałam jeszcze 3 klamerki, również przemalowane. Ułożyłam kompozycję i przykleiłam na klej magic. 
I oto proszę moja tablica , powieszona nad biurkiem.






I poniżej w części zapełniona




1 sposób wieszania - po prostu przypinanie kartek na pinezki 



2 sposób - praca wpinana w klamerkę



3 sposób do korka wbita pinezka na to zawieszona klamra i praca -tutaj zdjęcie




W sumie jest 4 sposób ,ale jeszcze nie wykorzystany - praca (kartka) przyklejona taśmą np. ozdobną.


I tym sposobem dorobiłam się swojej tablicy - bardzo się z niej cieszę:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde słowo :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...