wtorek, 3 lipca 2012

Rocznica i Tag z cytatem

Wykonałam tag na wyzwanie w scrap-ścinki.
Ścinki to jest to co zbieram od dawna. Chyba jak większość osób mam ich sporo. I można powiedzieć że doczekały się swojego triumfu w postaci tak inspirujących wyzwań :) 
Praca ze ścinkami jest na pewno bardzo twórcza i wydaje mi się że trudna - co dodatkowo wysila naszą wyobraźnię. Dla mnie połączenie ścinków w jedną całość jest nie lada zabawą i wyzwaniem. W jakiś sposób staram się ogarniać ten temat , no i wreszcie wykorzystywać ścinki :)

W mojej pracy wykorzystałam ścinki w jednej tonacji. Niektóre skrawki są dodatkowo postemplowane. Na resztkach po kalce technicznej umieściłam napis. Kwiatek powstał z resztek papierów i został naklejony na kawałek opakowania po jajkach. Dodatkowo tag przewiązałam sznurkiem , który pozostał po stworzeniu naszyjnika z koszulki.

Tag zgłaszam również na wyzwanie w Craft Artwork  : nowa forma ;



"BO LOS PRAGNIE 
BYŚ SPEŁNIŁ SWOJĄ
WŁASNĄ LEGENDĘ"
Paulo Coehlo







Dzisiaj jest dzień szczególny :D 
13 lat temu o tej porze (około 10) wróciłam od fryzjera i następowały dalsze przygotowania do wydarzenia , które początek miało o godzinie 16 . 
I po mniej więcej pół godzinie powiedzieliśmy sobie TAK :)

KOCHANIE - KOCHAM CIĘ 







3 komentarze:

  1. Tag super, może i moje ścinki się kiedyś doczekają :D Gratuluję rocznicy :) życzę kolejnych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny tag. Taki osobisty i pełen emocji. Cudna kolorystyka, delikatna i subtelna. Bardzo klimatyczny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dario dziękuję serdecznie. Zachęcam serdecznie do wykorzystania ścinków - to świetna zabawa
    justi dziękuję za miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...