piątek, 1 lutego 2013

Inspirujący piatek

Dzisiejsze inspiracje trochę wygaszone kolorystycznie, to chyba przez to wyciszenie chorobowe. Ale na szczęście jest lepiej :)


1. Florystyka

Jak zobaczyłam ten pomysł to bardzo mi się spodobał. Takie połączenie zimy z wiosną i latem :)


2. Stylizacje


Stare butle od win- mają w sobie potencjał a jeszcze w kolorze akwamaryny - jak dla mnie super !


   3. Architektura


Budynek biblioteki w Szkocji - świetne wrażenie architekci uzyskali. Jest on na zewnątrz prostą bryłą ,ale te okna dodają mu dynamiki. Jak grzbiety książek.


4. Drzwi


Romantyczne , delikatne no i koniecznie odrapania :)


Mam nadzieję że zbyt mocno wychłodzone nie są te dzisiejsze inspiracje ?



Miłego i zdrowego weekendu życzę :)

4 komentarze:

  1. Zainspirowało mnie pierwsze i ostatnie zdjęcie, muszę zdrapać farbę z donicy, bo mróz ją nadgryzł

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odrapane donice są rewelacyjne ! życzę miłego drapania

      Usuń
  2. przepiękne te zdjęcia... i wcale nie "zimne" w odbiorze!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...