środa, 17 kwietnia 2013

Decoupage



Trochę musiałam odpocząć od komputera, stąd przerwa.
Dzisiaj jajo wykonane w technice decoupage , gdzieś mi się zawieruszyło...
Trochę ciężko zrobić zdjęcie , ciągle odblaski..Dlatego też różna obróbka zdjęcia żeby co nieco pokazać.












Piękna pogoda u nas :) korzystaliśmy dzisiaj i Jurek zadowolony był bo rowerek znów był w ruchu :)
Chyba przesilenie mnie dopadło - bo ciężko mi zmotywować się do większych rzeczy. Balkon czeka na sprzątanie, okna do umycia... Czas wielki zacząć się uczyć do egzaminów itd. o tworzeniu to nie wspomnę..


3 komentarze:

  1. Hej, ja tylko na chwilkę wpadłam - widziałaś może film lub czytałaś książkę "Intruz"? jeśli nie do zapraszam do mnie na krótką recenzję, film jest bajeczny ;) ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...