środa, 26 czerwca 2013

Zdałam :)

Witam  :)
Aż jakoś dziwnie po takiej przerwie wracać i nie powiem ale ciężko jest rozpocząć pisanie.

  Zaczynam sprzątać bałagan na biurku po różnych projektach. A to nieodzowny znak że powoli zaczyna się wszystko normować . 
Już nie siedzę wieczorami i nie uczę się "literek" (jak to Jurko mówił ) bo jestem po egzaminach :)
Szkołę zakończyłam , świadectwo otrzymałam . Jeszcze czekam na wyniki egzaminów zawodowych i będę mogła oficjalnie nazwać się florystką :D

Powoli będę nadrabiać prezentowanie tego, co przez ten czas robiłam na zajęcia i w tak zwanym międzyczasie.

I oczywiście wreszcie zacznę nadrabiać zaległości w odwiedzaniu Was :)

Na pierwszy rzut pokażę kompozycję wykonaną na zajęcia. Tematem była dekoracja mównicy na sympozjum lekarzy ortopedów :)














Na dzisiaj to wszystko , muszę się rozkręcić - jednak można odzwyczaić się od blogowania .A jeszcze nie tak dawno wydawało mi się to niemożliwe ;)



2 komentarze:

  1. Gratuluję! Też kiedyś chciałam zostać florystką, może jeszcze mi się uda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie:)
      Oczywiście że się uda :) jeżeli tylko zechcesz :)

      Usuń

Dziękuję za każde słowo :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...