poniedziałek, 18 listopada 2013

Gwiazdki i centrum

Czas rozpocząć sezon świąteczny . Rozpoczęłam małą produkcję gwiazdek. Znowu przejrzałam szafę i znalazłam białe jeansy- i tu nawet się nie łudzę, że w nie wejdę ;)
A gwiazdki z nich wyszły urocze .
Małe są mają około 8 cm .



W sobotę byliśmy odebrać auto. I żeby nie było że tyle kilometrów jedziemy tylko po to . To odwiedziliśmy wujostwo i... centrum handlowe.
Taka atrakcja dla małomiasteczkowców ...
Nie byliśmy tam cały dzień tylko 3 godziny. W tym obiad - który trochę trwał , bo dwa razy trzeba było śmignąć do kibelka -najpierw z jednym potem z drugim. A toaleta znajdowała się w pewnym oddaleniu od knajpki....
I powiem tyle ,kolejny raz przekonuję się że to nie dla mnie. Wielka przestrzeń - jak dla mnie nie do przejścia w rozsądny sposób, bez świeżego powietrza... Na każdym kroku kuszenie dzieci. Na szczęście nasi chłopcy są rozsądni. I nawet jak byliśmy w wielkim raju dla dzieciaków - mnóstwo zabawek - to nie ogłupieli. Na szczęście :)
Obejrzeli nacieszyli oczy i to wszystko :) 
Tylko fotkę z figurką Yody - chcieli :)



A w niedzielę  istne lenistwo , nawet drzemka po obiedzie była - a to wielka rzadkość .
Ale to chyba tak na wzmocnienie przed tym rozpoczynającym się tygodniem . Bo trochę będzie się działo :) Niby fajnie ,ale codziennie to trochę za dużo. 
Zobaczymy jak wyjdzie.

Miłego tygodnia :))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde słowo :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...