wtorek, 26 listopada 2013

Marzenia - obraz


Tydzień zleciał ani się nie obejrzałam.
W skrócie popołudnia zajęte przez : naradę , urodziny kolegów z przedszkola, koncert charytatywny i kiermasz, odwiezienie auta do mechanika, turniej piłkarski, impreza rodzinna. No i codziennie szukanie inspiracji dekoracji świątecznych ...
I niby chciałoby się nie przyspieszać czasu ,ale przez to ciągłe przygotowywanie dekoracji (myślenie i robienie) do pracy , mam wrażenie że święta za chwilę (tzn. za tydzień ).



Żeby nie było oprócz dekoracji robię też inne prace :)
Przykład poniżej .
Jest to praca na zamówienie znajomej - dla męża na 40-ste urodziny.
Jedyna wytyczna to aby był chopper .

I w sumie nie miałam konkretnej wizji aż nie zobaczyłam wyzwanie w Scrappin- fantasies

"Nigdy nie jesteś zbyt dorosły, by być młodym. "


To mnie olśniło :)
I praca poszła szybko. 
Cytat idealnie wbił się wg mnie w 40- ste urodziny jubilata. Marzenia i ich realizacja nie ma wieku i nigdy nie jest na nie za późno.

 Tę pracę dedykuje mojemu mężowi. Który miał  marzenie o motocyklu . 
I o spełnieniu tego marzenia ,choć mogło się wydawać że będzie to nierealne .


Jeżeli chodzi o kolorystykę to zainspirowało mnie wyzwanie w Art-Piaskownicy


A poniżej praca w całej okazałości .
Format 30X30 cm . Odwrócony blejtram - i tak powstała rama :)



Kilka zbliżeń










Miłego tygodnia życzę  :)))

8 komentarzy:

  1. Świetnie, kapitalna rama:) Czy żaróweczka świeci??:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) No nie żarówka nie świeci - żaden ze mnie elektryk ;)

      Usuń
  2. Piękna praca ;) Dziękuje za udział w wyzwaniu Scrappin' Fantasies! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezłe. Piszę to z pełnym przekonaniem mimo, że nie jestem wielbicielką scrapu

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowny pomysł, fantastyczna praca, dzięki za udział w moim wyzwaniu w scrappin-fantasies : )))

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny kontrast do tego co widzi się teraz na blogach :D dziękuję za udział w wyzwaniu AP :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...