poniedziałek, 16 grudnia 2013

Wyróżnienie i praca inspirująca

Pochwalę się że moja praca została wyróżniona w tym wyzwaniu  
w Scrappin-fantasies  :))

Mam wielką przyjemność być gościnną projektantką w kolejnym 6 wyzwaniu :)
Temat jest rewelacyjny do interpretacji.
Oto on




Poniżej moja praca i opis


Uwielbiam recykling , w tej pracy również go zastosowałam. Bo tak po prawdzie ta praca jest połączeniem trzech prac wykonanych jakiś czas temu. Były powieszone na mojej tablicy inspiracyjnej, i to wyzwanie było idealnym momentem na ich połączenie. Najbardziej inspiruje mnie "DZIAŁANIE" , gdy zaczynam bawić się tworzywem , zawsze wpadam na jakiś pomysł. Bazgrolenie, brudzenie, darcie - jest najlepszym sposobem na poznanie tworzywa i wyzwolenie umysłu :)
Inspirują mnie dzieła sławnych artystów - co widać poprzez umieszczenie obrazu Stanisława Wyspiańskiego "Babie Lato". Chwytanie chwil , wrażeń , uczuć .
Inspirują mnie marzenia i myślenie o niebieskich migdałach :)

A poniżej zbliżenia 






Serdecznie zapraszam do zabawy - tutaj 
Prace zgłaszamy do 27 grudnia


2 komentarze:

  1. Świetna praca! Zazdroszczę umiejętności, bo ja to taka "prostaczka" ;) tylko proste prace robić potrafię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie - bardzo mi miło .
      No i nie przesadzaj z tą prostaczką .. Twoje prace są cudne :)

      Usuń

Dziękuję za każde słowo :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...