poniedziałek, 20 stycznia 2014

Interpretacja

Pokusiłam się aby wziąć udział w wyzwaniu-konkursie na fotograficzną interpretację poniższych słów:

"Księżyc to niemy mój posłaniec
Noc to cień moich rąk
Wiatr niespokojny duch
Pamięta dziś każde z mych słów..."

Moja interpretacja nie dotyczy konkretnie księżyca , bo też nie mogłam go upolować. I dlatego też zmieniłam swojego posłańca z księżyca na słońce.
W sobotę poranek był piękny , słoneczno- mglisty. Pierwszy za aparat chwycił S. - szybki jest ;)
I potem ja się gimnastykowałam , z kartką i ustawieniem ostrości . No bo przecież gdzie tam statyw...;) zresztą nim bym go rozłożyła itd. to by się wszystko zmieniło.
Poniżej moja interpretacja :)






W tym miejscu , co tydzień będzie nowy temat do interpretacji. 

8 komentarzy:

  1. statyw... mój od gwiazdki nie ujrzał światła dziennego

    ps. nie za długi czas naświetlania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie te statywy...

      No właśnie nie krótki ..

      Usuń
  2. Gratuluję zdobytych punktów i życzę powodzenia i mnóstwa pomysłów w kolejnym etapie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również dołączam do gratulacji :))

    Powodzenie w kolejnych konkursach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słońce też może być posłańcem ;) A to zdjęcie jest takie ciepłe...

    Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...