wtorek, 11 lutego 2014

Kolor moich myśli

Dzisiejszy temat jak w tytule posta. Barwa jest bardzo ważna , działa na każdego nawet gdy nie zdajemy sobie z tego sprawy. Dla mnie kolory są bardzo istotne , lubię otaczać się kontrastami barwnymi ,one dodają energii. Oczywiście wszystko z umiarem. Czerwony w dodatkach jest bardzo energetyczny ,ale już nadmiar tego koloru będzie wywoływał agresję , uczucie rozdrażnienia itd. A dzisiejsza pogoda tak podziałała na mnie , że trudno mi było wykrzesać optymistyczne barwy. Dlatego dzisiaj kolor moich myśli jest przygaszony, senny. Oczywiście gdzieś w ciągu dnia pojawiała się energia, powiedzmy, że musiała - dzieci potrafią podnieść ciśnienie.






A tutaj można obejrzeć w jakich kolorach myślą inni uczestnicy .

12 komentarzy:

  1. Dzieci są prawie, jak kredki :-) Jak dobrze, ze jest ktoś, kto potrafi ubarwić Twój smutny dzień :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To racja że dzieci nadają koloryt życiu :) A dzisiejszy dzień nie jest smutny ,tylko senny :)

      Usuń
  2. Senny, ale jak piękny obraz!

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje zdjęcie kojarzy mi się bardzo z obrazem martwej natury :) Nie wiem czemu, ale tak jakoś wpływa ta kompozycja na moje zakręcone zmysły :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie, kolory naprawdę senne, przemawia do mnie Twoja interpretacja :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję , cieszę się - najważniejsze żeby zdjęcie przemawiało :)

      Usuń
  5. Ależ podobny temat do tego, o którym i ja myślę ;) Wspaniały klimat ma to zdjęcie, odpowiedni do tematu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie za bardzo podobny , już się wahałam czy tutaj zrobić , bo nie mogłabym tego samego wrzucić tam. Ale koniec końców stwierdziłam jak wyzwanie to wyzwanie. Trzeba podjąć rękawicę i znaleźć różne spojrzenia na podobny temat :)

      Usuń
  6. Tajemniczo trochę i klimatycznie :) też nie wyobrażam sobie życia bez kolorów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo , to miło że tak odbierasz to zdjęcie :) Kolory nadają inny smak życiu :)

      Usuń

Dziękuję za każde słowo :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...