wtorek, 8 kwietnia 2014

Dekoracja butelki

Miałam szybką akcję na zapakowanie butelki na urodziny. Pakowałam taki prezent zazwyczaj tradycyjnie po prostu w papier i wstążka lub jeszcze szybciej kupna torebka . Tym razem stwierdziłam , że pomimo małej ilości czasu ,spróbuję wykrzesać coś innego.Zrobiłam rozetki , wykrojnikiem owale i dodałam wstążkę . Z racji , że prezent był dla mężczyzny nie chciałam przesadzać z kolorystyką i kwiatkami.
I tak oto poniżej co powstało. 









Pracę zgłaszam na wyzwanie w Skarbnicy Pomysłów temat : Urodziny 


oraz na wyzwanie Scrappin - fantasies - zrobić coś nowego 
Jak opisałam wcześniej nigdy nie ozdabiałam butelki w ten sposób

http://scrappin-fantasies.blogspot.ie/2014/04/wyzwanie-14.html

2 komentarze:

  1. Genialny pomysł! ;) Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrappin' Fantasies! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to na zdrowie,pomysłowo,dziękujemy za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...