wtorek, 8 lipca 2014

Podziękowania :)

Wreszcie dzisiaj zrobiłam zdjęcia i na spokojnie mogę podziękować.
Miałam ostatnio wielkie szczęście i wygrałam w losowaniach candy :)
Od  Darii  dostałam przecudny monogram rozmiaru A4, który mnie zachwycił totalnie :)
Mam już dla niego upatrzone miejsce ,tylko muszę je przygotować.



Dodatkowo Daria stworzyła dla mnie piękną kartkę i mały zapiśnik przyozdobiony frywolitką - cudo :)



Dario jeszcze raz dziękuję za Twój niezwykły prezent :*




Miałam szczęście jeszcze w jednym losowaniu u Laborantek Bez Wody i wygrałam piękną "rózgę " ,cudnie ozdobioną kwiatami :) Jest piękną ozdobą drzwi .  Jeszcze raz serdecznie dziękuję :*







Jutro mam nadzieję wreszcie pochwalić się albumem który zrobiłam . Tylko muszę przygotować zdjęcia :)

2 komentarze:

  1. Cieszę się że monogram przypadł Ci do gustu :) Natomiast rózga jest rewelacyjna, piękna dekoracja :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo przypadł do gustu :))) A rózga faktycznie pięknie się prezentuje :)

      Usuń

Dziękuję za każde słowo :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...