środa, 9 lipca 2014

Album ślubny

Zakończyłam duży projekt , album na 30 kart. Nie powiem pracochłonny, bo zachciało mi się stworzenia swojego wzoru na papierze - oprócz okładki . Zbyt duża ścieralność na to nie pozwoliła, pomimo ,że do albumu zrobiłam pudełko. Zdjęcia niestety zrobione na szybko , przy kiepskim świetle, ale inaczej nie dało rady i tak miałam obsunięcie z terminem..
Jestem z niego zadowolona , narożniki i tekturowe napisy malowałam farbą akrylową , następnie nakładałam crackle accents. Ozdoby delikatne na kartach , bo wzór był i tak mocno dekoracyjny. Szablon z kwiatka przemalowywałam farbą akrylową . W kolorze są nierówności spowodowane tym , że sama mieszałam kolor. Dodatkowo dodaje efektu dekoracyjnego. Zamówienie było na kolor zielony z różem. Format albumu 28X28 cm.

















Z racji , że papier do albumu robiłam sama , pracę zgłaszam na wyzwanie do 
Artimeno 



Pracę zgłaszam również na wyzwanie w SCRAPCAFE 



4 komentarze:

  1. Wspaniały, bardzo podobają mi się kartki z Twoim wzorem, śliczna pamiątka :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. 30 kart robi wrażenie :D Podziwiam zawziętość :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu.
    DT Artimeno

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna i bardzo pracochłonna praca :) Świetnie wyszedł Ci ten album.
    Bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapcafe :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...