piątek, 14 listopada 2014

Inspiracje piątkowe

Dzisiejsze inspiracje będą żywsze niż ostatnio . Trzeba czerpać z jesieni ile to możliwe :)
Wczoraj ukończyłam szybki projekt . Taki z natchnienia , dawno tworzyłam i czuję wewnętrzną potrzebę tworzenia. Dlatego jak uda mi się zrobić zdjęcie to jeszcze dzisiaj wieczorem wrzucę moje dzieło :)

A dzisiejsze inspiracje wchodzą nutę jesieni , rudości i optymizmu :)



Prostota i ciepło , wykorzystanie filcu w wianku jest świetnym pomysłem





I jak to wystarczy akcent kolorystyczny aby wnętrze nabrało ciepła :)





Jeszcze nigdy nie robiłam, z braku foremek ,ale ta forma ciasteczek jest wyjątkowo apetyczna






Ta ilustracja urzekła mnie . Tym bardziej , że dzisiaj rano syn powiedział mi ,że jestem jak drzewo a moje włosy to gałęzie ;)








I oczywiście drzwi pełne słońca :)


Wszystkie inspiracje znalezione tutaj 




Miłego dnia :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde słowo :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...