piątek, 14 listopada 2014

Balon

Zrobiłam zdjęcia mojego nowego projektu. Niestety aura za oknem nie sprzyjała i ani grama promieni słonecznych dzisiaj nie było.. Zdjęcia są kiepskie..względnie oddają prawdziwy wygląd. Może jak w najbliższych dniach światło się poprawi wstawię ponownie fotki.

Ponownie zmieniłam pierwotne przeznaczenie przedmiotu. Nie tak dawno zmieniłam opakowanie po balsamie na budzik - o tutaj
A teraz na warsztat wzięłam żarówkę i zmieniłam ją w balon z życzeniami :)

Żarówkę potraktowałam pastą strukturalną, farbą akrylową ,brokatem, papierem do scrapbookingu, kolorowymi szkiełkami, koronką itd. Z korka od wina dorobiłam kosz . Przemalowałam go i ozdobiłam kartką z nadrukami.
Dołożyłam kartkę z życzeniami "wysokich lotów". Całość prezentuję poniżej :)



















Pracę zgłaszam na wyzwania  :

Skarbnica Pomysłów - "motyw balona"














Altair Art - "słodko i pastelowo"














Art- Piaskownica - "kolory"
















Miłego weekendu :)

14 komentarzy:

  1. To jest żarówka? Jesteś niesamowita!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Była nie tak dawno żarówką ;) Dziękuję serdecznie :)

      Usuń
  2. Świetny pomysł! Nie mówiac już o wykonaniu. Podziwiam wyobraźnię!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję - cieszę się , że spodobała się Tobie moja praca :)

      Usuń
  3. Ooooo łaaaaaaaaał no w życiu bym nie wpadła na to by tak żarówkę wykorzystać.brawoooo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję . Wyszła z tego gra skojarzeń - wyzwanie balon a na półce leżała przepalona żarówka do wyrzucenia.. Czasami bałaganiarstwo ma dobry wpływ na tworzenie ;)

      Usuń
  4. Wow, cudeńko!!! Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam taką sztukę użytkową :) bo to jest już sztuka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ komplement :)) niezmiernie mi miło , że się podoba :)

      Usuń
  6. super pomysł, piękny balon :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniach AltairArt i Skarbnicy Pomysłów ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest super! :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów i AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. FANTASTYCZNY recykling !!!!!!!! a praca mimo kiepskich fot i tak się broni ... dziękuję za udział w wyzwaniu AP :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowita praca, gratuluję pomysłu i wykonania :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...