wtorek, 16 grudnia 2014

Dekoracja

Na dobrą sprawę został tydzień ... Nie będę skupiać się na tym czego nie ogarnęłam , łatwiej powiedzieć co jest . Dzisiaj , przed chwilą włożyłam do słoja buraki na zakwas. Mam nadzieję , że da radę i do świąt będzie ok.Rok temu robiłam zakwas wg przepisu z książki p. Musierowicz , oczywiście sobie go nie zapisałam - bo taki prosty przepis . A teraz nie pamiętam jak to szło, znalazłam inny i mam nadzieję , że będzie ok.
Pierniki upieczone, karp już czeka w zamrażarce tak jak i grzyby.
To można powiedzieć , że połowa potraw przygotowana ;)

Dzisiaj mam zamiar iść wcześniej spać , zmęczenie wychodzi. A jeszcze parę dekoracji do zrobienia i w pracy papiery..



Kolejna dekoracja , na bazie metalowej miseczki. 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde słowo :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...