poniedziałek, 5 października 2015

Konkurs fotograficzny


Dzisiaj będę się chwalić :) 
W wakacje wysłałam zdjęcie na międzynarodowy konkurs fotograficzny pt."Living Together" . I trochę o nim zapomniałam ,we wrześniu sobie przypomniałam ,ale byłam przekonana że jest już zakończony - w sensie nagrody rozdane. Nie sprawdzałam na stronie , bo zawsze coś wypadało i nie pamiętałam o tym. 
Aż tu w piątek wiadomość , nie  z tej ziemi - moje zdjęcie zakwalifikowało się do finałowej 130 . Po prostu omal nie spadłam z krzesła :)
Z tych 130 zdjęć zostaną wybrane i nagrodzone sprzętem fotograficznym te najlepsze.
Na razie jest akcja na fb klikania "lubię to " do 15 października - nagroda publiczności.
Jeżeli ktoś z Was miałby chęć wesprzeć mnie swoim głosem to byłoby mi bardzo miło :)
Trzeba przejść na stronę :
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.902523569824175.1073741839.320487834694421&type=3
odnaleźć moje zdjęcie, poniżej przedstawiam jak wygląda i polubić :)





Z góry dziękuję  :*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde słowo :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...