czwartek, 17 grudnia 2015

Świąteczny box z sową

Świąteczny czas zbliża się . Dlatego też nikogo raczej nie zdziwi tematyka prac ;)
Przygotowałam boxa z kulą śnieżną , która bardzo mnie urzekła. Bo aniołki , mikołaje w kuli i owszem ,ale sowa podbiła moje serce. Kolory iście świąteczne.
Box jest i kartką i prezentem , ponieważ na jednej ściance umieściłam kieszonkę na kupon podarunkowy. Jest to dobra opcja , gdy za bardzo nie wiemy np. jaką książkę kupić ,albo perfum a nie chcemy dawać  pieniędzy, to bon jest dobrym pomysłem.








Pracę zgłaszam na wyzwanie w:
Box Blog - wyzwanie 3 - pakujemy prezenty  





Blog sklepu CraftyMoly - wyzwanie 40 - sparkle   





I like challenges - wyzwanie 11 - święta na okrągło




5 komentarzy:

  1. Ciekawy box. Dziękuję za udział w wyzwaniu Box Blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękujemy za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny świąteczny boxik, dziękuję za udział w wyzwaniu Box Blog, powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładny box ;) świateczne kolorki i ta kula na srodku ;) cudo ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne pudełeczko.
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Crafty Moly.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...