poniedziałek, 14 czerwca 2010

Album


W niedzielę na wystawie krajowej w Kaliszu Shana uzyskała ocenę doskonałą i drugą lokatę :)
Poprosiliśmy doświadczoną właścicielkę niufków o wystawienie Shany. W ramach podziękowania zrobiłam album na zdjęcia dla jej 4 molosów.
Użyłam gotowej bazy i którą dostałam w prezencie. Dodatki wykonałam sama. To mój pierwszy album, więc na pewno są jakieś niedociągnięcia.
Na pewno zrobię jeszcze jeden (zamówiony przez moją siostrę) ale czekam za zamówioną bazą.
Poniżej sporo fotek ;) ale nie mogłam się opanować żeby szczegółowo nie udokumentować pierwszego albumowego dzieła :)
Dodatkowo zrobiłam 4 tagi na ważne dane piesków (imię , data urodzenia, imię matki, ojca, dane hodowcy) . Niestety zdjęć nie mam bo zrobiłam karteczki na ostatnią chwilę i już nie było czasu.











































1 komentarz:

  1. fajny albumik w ciasteczkowym kztałcie. Kojarzy mi się wybitnie z herbatnikami. :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...