środa, 14 lipca 2010

Puszki

Takie oto puszki zakupiłam na targu staroci. Oczywiście przeznaczenie na przydasie scrapowe. Puszki zakupione po okazyjnej cenie 4 zł za sztukę :) Wcześniej puszki przeznaczone do artykułów spożywczych - mącznych. Napis na puszce Mondamin-Backpulver (proszek do pieczenia)




Z życia domowego - upał, upał i jeszcze raz upał .Ale to dobrze w końcu lato :D
Jedziemy dzisiaj na basen ,ale dopiero późnym popołudniem. Ze względu na dzieciaczki wcześniej to katorga szczególnie z Maksem, który w taką pogodę to najchętniej przy cycu by siedział.
Dzisiaj dzień po znakiem jagód - pierogi jagodowe i koktajl jagodowy mniam już nie mogę doczekać się obiadu.Przyznam się że już parę pierożków skubnęłam - przepyszne nieskromnie powiem. Pierwszy raz robiłam pierogi z jagodami i w życiu nie myślałam że to taka pychota.
Uciekam do spragnionego Maksa ;)

1 komentarz:

  1. śliczne puszki :)
    na tej pierwszej jest zdjęcie obrazu, który kiedyś wyhaftowałam :D
    na dniach wrzucę na bloga ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...