piątek, 18 stycznia 2013

Inspirujący piątek

Witam z nowym cyklem. Postanowiłam że za przykładem innych blogów również będę umieszczać inspirujące zdjęcia. Tak po prawdzie ,pewnie jak wiele z Was ,sporo czasu spędzam na oglądaniu różnych blogów i stron z inspirującymi zdjęciami. I tak doszłam do wniosku, aby te obrazy nie umknęły mi , będę się z nimi dzieliła. Może kogoś zaglądającego tutaj również zainspirują , bądź zachwycą :)
Wymyśliłam sobie że u mnie piątki będą takim dzieleniem się .
Tak na zakończenie tygodnia, w formie relaksu , a może bodźca na weekend :)
To tak tytułem wstępu.

Chciałabym aby moje inspiracje dotyczyły poniższych tematów :



1. Florystyka


Piękna kompozycja z sukulentów - bardzo jak dla mnie barokowa



2. Ciekawe stylizacje


Cudna kompozycja i kolorystyka 



3. Architektura



Gaudi - architekt o wielkiej wyobraźni 



4. Drzwi

Drzwi potrafią być bardzo inspirujące - szczególnie oczywiście z duszą , im starsze tym lepsze :)



Miłego weekendu :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde słowo :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...