piątek, 10 stycznia 2014

Minimalizm i inspirujący piątek

Zrobiłam sobie dwudniowe wagary w wyzwaniu u Uli . Jeszcze nie wiem czy je nadrobię . Jakaś taka niemoc mnie ogarnęła... 
Ale dzisiaj się zmobilizowałam , ciekawy jak dla mnie temat  - minimalizm.
Temat wbrew słowu bardzo rozległy.
Po części żyjemy minimalistycznie - chociaż posiadamy sporo rzeczy ( więcej niż 100 - znacznie więcej :)
Ale staramy się ,zapewne przez sytuację finansową , a może nie tylko - nie kupować nowych rzeczy jeżeli można kupić używane.
Przeraża mnie konsumpcjonizm , chociaż też mu ulegam...


Zdjęcie określające wg mnie minimalizm  kolorystyczno- dekoracyjny.






I dzisiaj inspirujący piątek wygląda tak :

1 Aranżacja


Piękna dekoracja okna wystawowego , suknia z motyli 


2. Pomysł na


wpisy art journalowe, piękne są te czcionki muszę spróbować takich wpisów

3. Drzwi


Piękne drzwi znajdujące się we Wrocławiu 

10 komentarzy:

  1. Czy ten ładny minimalistyczny wazon, to dzieło Twych rąk?
    Przy takich drzwiach zaliczyłabym chętnie jakąś sesję zdjęciową:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne to zdjęcie z wazonem, minimalizm genialny!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. to jest dla mnie maksimum minimalizmu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie minimalistyczne dekoracje!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny minimalizm.
    A suknia z motyli cudna ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealnie ujęłaś ten temat :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam taki sam pomysł na minimalizm ;) ale zapomniałam gałązek zerwać na spacerze ;)

    A te drzwi są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zdjęcie nr 1. te drzwi z Wrocka to przy ul. Św. Antoniego?

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję bardzo :) Szczerze mówiąc nie wiem bo znalazłam je na pinterest ..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...