czwartek, 11 września 2014

Wspomnienia z wakacji


Ten tydzień do dzisiaj był bardzo intensywny , nie chciało mi się obrabiać zdjęć, pisać.. taki stan..
Jutro też będzie sporo w pracy w szczególności ,ale jutro to piątek i inny stan umysłu :) 
Mam nadzieję , że już powoli ogarnę nową- starą przestrzeń w pracy i tygodniowy grafik da się ustalić . Niestety zazwyczaj mam z tym problem , a dokładnie -z przystosowaniem do nowych realiów , wymaga to u mnie czasu.. Czasami o wiele dłużej niż bym chciała ,ale ciężko mi ogarnąć ,w szczególności papiery , których w pracy sporo..
No cóż ,w ramach poprawienia samopoczucia i wbrew aurze za oknem - dzisiaj wspomnienia z wakacji. Trochę tęsknotę za tymi pięknymi miejscami ,przywołało zadanie w przedszkolu. Jurek miał przynieść pocztówkę z wakacji i poszukując kartki, w ręce wpadły bilety wstępu do skansenu w Sanoku. Dlatego dzisiaj kilka ujęć z tego miejsca i jeden bonus ;)









Poniżej bonus - piękna panorama Bieszczad - w dole Lutowiska :)
Trochę krzaczek przeszkadzał w całkowitym natychaniu się widokiem na bezmiar przestrzeni ,ale nie ma co wybrzydzać :)






Będą jeszcze inne zdjęcia z tej pięknej krainy . Wszystko w swoim czasie :)
Pozdrawiam 


4 komentarze:

  1. Piękne obrazki z wakacji. Życzę szybkiego ogarnięcia w pracy, aby lekko Ci się dychało:

    Ściskam!
    Karolina z Żyj Kochaj Twórz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Oby Twoje życzenia spełniły się szybko , nie cierrrpię papierków. Ale trzeba zjeść tę żabę ;)

      Usuń
  2. Baaardzo lubię skansen w Sanoku :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też zachwycił :) Byłam pierwszy raz i zrobił na mnie niezwykłe wrażenie, ilość przedmiotów i budynków . Tak naprawdę jeden dzień nie wystarczy .

      Usuń

Dziękuję za każde słowo :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...