piątek, 9 stycznia 2015

Inspirujący piątek

Szkolenia po pracy (od 15) do godziny 20 są lekką przesadą ... o zmęczeniu nie będę się rozpisywać . Ale dzisiaj  po południu rozpoczyna się  weekend i będzie można wypocząć :)

Powracam po przerwie świątecznej do cyklu piątkowych inspiracji . Lubię dzielić się znalezionymi ilustracjami , staram się aby były dosyć spójne  kolorystycznie lub tematycznie. Ale tak po prawdzie wszystko zależy od emocji i tego co mi w duszy gra - bo takie są moje kryteria wyboru inspiracji.Jeżeli przemawia do mnie dane zdjęcie to się nim dzielę i mam nadzieję , że komuś też przypadnie do gustu :)






Ilustracja trochę na przekór pogodzie na zewnątrz , u mnie już po śniegu... 





Prosta do wykonania dekoracja , z rolki po papierze toaletowym 






            I oczywiście drzwi - auto niepotrzebne w kadrze ,ale drzwi piękne

Wszystkie inspiracje znalezione tutaj 

Miłego dnia :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde słowo :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...