poniedziałek, 5 stycznia 2015

Dekoracje w domu

Na zakończenie sezonu świątecznego pokażę nasze małe dekoracje świąteczne.
Zdjęcia choinki nie zrobiłam , bo oświetlenie było fatalne i jakoś wyglądała tak mało atrakcyjnie.A w tym roku jest wybitnie piękna , smukła idealnie pasujące do dosyć ciasnej przestrzeni. Ostatnie zdjęcie , które przedstawia dekoracje w oknie chłopaków, nie jest zbyt dobre, światło kiepskie a ja nie lubię zdjęć z lampą.

Manekin (w poprzednie święta wyglądał tak ) w te święta był ubrany w skrzydła anielskie , które robiłam rok temu i prezentowałam je tutaj.






Stroik na stół ,lekko ogolony bo jeszcze były gałązki świerkowe dookoła ,ale zaczęły się sypać . Mamy dosyć wąski stół i niestety nie można poszaleć.




Gwiazdki też robiłam rok temu i dzięki temu była szybka akcja z dekoracją okna .




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde słowo :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...